Friday, 14 August 2015

terlupa its ur birthday!!

hampir hampir lupa birthday abg ku. . 12 aug. .tpi xpe sempt lagi nk wish. .so i nak wish happy birthday abg yg 30. . semoga panjng umur. murah rezeki dan diberikan kesihtn yg baik. .hampir 3 atau 4 tahun kowt dh tak tegur. .banyak janji2 yg belum dilaksanakan. . 

SUKE KE? LIKE LAH..

ehhhh. .jappp. .

rasa rasa dh lama sangat tak pegi kubur abah ni. . aishhhh. . dah lama tnk tngok kunur abah, rindu sangtt. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

Saturday, 29 November 2014

sakit+ blur

arghh. . kerja hari sakit perut je memanjang. . 8 jam kje. .8 jam tu sakit. .zzzz. . okeyh. .sebnrnye hari ni ade orang tetibe cakap degn aku nak katil kelamin. . katil kelamin??. .masa tu dah blurr beberapa saaat. . nasib baik tak fikir lain. . ahahah. .ckp je la katil king size. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

Saturday, 8 November 2014

hari ni bestt. . viauuuu

ingat kan nak ambek la yg freshy ni jadi crew. . tengok2 result mostly yg dapat ex crew MAS and AIRASIA. . yg fresy ni separuh je dapt. . ke suku dari tu. . penat tunggu. .hahah. . tapi tak pe diorng akan jadi leading crew dlu. . banyak buat kawan hari ni. . saya suka saya suka. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

Tuesday, 12 August 2014

12 august

selamat hari jadi untuk kaw abg. . tarikh yg tak pernh aku lupa. . mana menghilang pun aku xtaw. .raya entah kemana  penat la 2 tahun tunggu tak ade berita. .
SUKE KE? LIKE LAH..

Sunday, 15 June 2014

sekolah la besok

awuuuu. .besok dh sekolah balik . so jalan pun akan jem seperti biasa. .tension pun akan bermula. .


SUKE KE? LIKE LAH..

Monday, 24 March 2014

al- fatihah MH370

nk menangis dengr citer ni tadi. .al fatihah untuk yng beragama islam dan salam takziah untuk penumapang dan crew. .
SUKE KE? LIKE LAH..