Sunday, 11 August 2013

culik dek bunian??

teringat balik peristiwa ni mesti tersengih sorng2. . baru beberapa hari jew berlaku. . lalalalal. . 1 tempat keje ingat aku ni kne culik. . disebabkan aku tak menyahut masa diorng panggil aku. . kih2. . ye la kan. . aku mase tu dekat tingkat 1. . director dengan supervisor dekat tingkat 2 so dier panggil aku memng tak dengr. . gigih mencari 1 bangunan tu. .hewww. . si director dengn supervisor ingat aku ni kne culik  bawak masuk dlm bilik. . wahhhhhh. . heee. . yng lain pulak ingat aku kne culik dengan bunian. . perghh lagilahhh. . sampai dekat tingakt 2. . sume duk gelak2 kih2. . sayang jugak kan korang dekat aku. . meowwww. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

pukul 12 tepat nanti birthday dia. .

i just nk wish happy birthday to you. . panjang umur.. murah rezeki. .diberi kesihatan yng baik. . and tercapai ape yng abg nak. . dh 8 bulan xcontact dengn abg aku ni. . but still ok. . ermmm. .ok la sangt kan? . adeq jew pun . .nak contact buat ape  ye dak. . .every year aku punya wish bufday adalah. .aku nak abg aku ni ada je sambut bufday dengn adeq dia. .tu je la setiap tahun. .tapi sampai sekarang xdop lagi kesempatan. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

Wednesday, 7 August 2013

miss u dear. . .yrs

heeeee. . .xde kene mengene  pun tajuk dekat atas tu. . wiwiwi. . . anyway tadi dh selesai satu tugas dekt rumah anak yatim. . alhamdulillah. . sampai jugak hajat aku ni. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

Monday, 5 August 2013

the conjuring

macam naik gila aku tengok citer ni kt wayang semalam..
arghhhhh....seramm..




SUKE KE? LIKE LAH..