Sunday, 11 August 2013

culik dek bunian??

teringat balik peristiwa ni mesti tersengih sorng2. . baru beberapa hari jew berlaku. . lalalalal. . 1 tempat keje ingat aku ni kne culik. . disebabkan aku tak menyahut masa diorng panggil aku. . kih2. . ye la kan. . aku mase tu dekat tingkat 1. . director dengan supervisor dekat tingkat 2 so dier panggil aku memng tak dengr. . gigih mencari 1 bangunan tu. .hewww. . si director dengn supervisor ingat aku ni kne culik  bawak masuk dlm bilik. . wahhhhhh. . heee. . yng lain pulak ingat aku kne culik dengan bunian. . perghh lagilahhh. . sampai dekat tingakt 2. . sume duk gelak2 kih2. . sayang jugak kan korang dekat aku. . meowwww. . 
SUKE KE? LIKE LAH..

No comments:

Post a Comment