Wednesday, 24 October 2012

tq u alls..

tadi aku post kt FB..status aku bunyi cam ni "TERKELUAR AIR MATA AKU"
sorry guys...aku pun tak tahu nk citer macam mane..sedeyh jugak la...
biar je la aku yng pendam bnde ni sorang...tak putus korang2 duk tnaye aku kenape menagis ?..ade probs ke?..sampai kt komen..chat fb..whatsapp sumeee...tq guys..korang memng betul3 kawan...mase sengn susah sume rapat dengn aku...aku teringin sangt nk abg aku pun macam korang...tpi ape nk buat......
kepade yng orng yng aku chat tu seblom aku nangis tu...awak jujur..tq...suke orng macam tu...:)

SUKE KE? LIKE LAH..

No comments:

Post a Comment