Tuesday 22 November 2011

24

ari ni lam pukul 3lebeyh ptg tdi...arghhhh
aku  faziana ngan LP penat berjaln dri main block hospital
ke ward 24.....
..ward 24 haihh..jauh sngtt dekt ngan tempt ward bersalin tuhh..
ward ni khas untuk mental patient...masuk jugk aku akhrnyew..lalalaal
masuk3 je lam ward 24...ade 4 orng patient jew...lelaki..huuuuusssss
aku dengn faziana wat passive movement kt sorng PT tu..namoo communcte langsung pt tuhh..
hahahha...
..haaaaa..dh selesai jln keluar dri ward 24...pegi naik balik ward...jaohh wooo....hehehe
..ari ni jugk aku tolong doctor akram buat CBD...ntah betul x aku tulis ni..hehe33..
tukar tube yng bru kt patient...tube saluran kencing...wahh aku tngok tdi...seksenyee..errr..






1 lagi...pakcik ni aku geram betul tdi...xyah la aku n cerite 
lantak perempuan tu la nk pakai ke x...yng kaw sebok apasalll...ayat tu xbuleyh nk cantek sikit kew??
duduk kat ward 24..memng kaw jdi cam tu lew....patut punnn...
SUKE KE? LIKE LAH..

No comments:

Post a Comment